donderdag 18 augustus 2022

Stand van zaken augustus 2022

Vanwege de vakantie wordt er minder hard gewerkt, maar er is toch wel wat te melden.

De zolderverdieping is bijna klaar. Alleen nog wat afwerkdingetjes zoals lijstjes plakken en schilderwerk.

Op de tweede verdieping ben ik met allerlei klusjes bezig:

Afwerken van de leidinggoot van de nutstsvoorzieningen.  Deze moet zowel brandwerend zijn als toegankelijk. Ik (en de aannemer) heb een paneel gemaakt dat verwijderbaar is. Het is voorzien van brandwerende plaat en zit blijft op zijn plaats met bouten.




Lambrisering op het paneel

In de hal heb ik ook lambrisering gemaakt. Moet nog in kleur gebeitst worden.


Voor de woonkamer heb ik nog een nieuwe wandlamp gemaakt. In steampunkstijl natuurlijk.




In de keuken is een blad geïnstalleerd. De spoelbak en het kooktoestel zitten er ook al in (niet op foto). De wandcontactdozen heb ik goud gespoten.


Grijs afgekit

En ik heb de vloer getegeld met Portugese cementtegels.

Proeflegging


Hardstenen drempel


Gelijmde tegels

De randtegels moeten nog.

 
Ik heb ook hier in de keuken heb ik lambrisering gemaakt en gebeitst met Wenge.


De keuken is dus al een heel eind op streek. de vloer moet nog afgemaakt worden en er moet behangen worden. En de deur moet afgezaagd omdat er nu een drempel is,. En er moet nog een plint en neuten in. Maar dan is het wel klaar. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten